Blog: Webanalyse forum på webanalytiker.dk

Webanalyse forum på webanalytiker.dk

Webanalyse forum på Webanalytiker.dk Efter nogle ugers arbejde på valg af emner og dialog med brugere via Twitter, er version 0.5 af det nye webanalyse forum nu launchet på sitet :-) Opgraderingen til 0.5 er fordi forummet nu er kommet som menupunkt. At det ikke er version 1.0 eller højere skyldes at der stadig er lidt arbejde forude. Heriblandt mangler menuen, […]

Læs mere…

Måneden der gik i webanalysens navn

Hvad skete der i juni? Hello world. Sådan er fornemmelsen efter nogle uger med tekniske udfordringer. Så lærte en webanalytiker også at opgradere tema i WP :-) Beklageligvis er det gået hårdt ud over den igangsatte konkurrence, som sluttede for en måned siden. Den vender jeg tilbage til. Masser af webanalyse Det har været nogle spændende uger med webanalyse i juni. Jeg kan […]

Læs mere…

En hel dag med web analytics

Master Class og Web Analytics Wednesday Onsdag d. 17. juni går det løs med en hel dag i webanalysens tegn. Bog-aktuelle Steve Jackson gæster København og der er god mulighed for at opleve ham. Det ene arrangement koster penge og tager hele arbejdsdagen, men til gengæld er det et arrangement, som ikke før er set i Danmark. Det andet er gratis og […]

Læs mere…

Web Analytics Wednesday i Århus med højt humor

Første Web Analytics Wednesday i Århus afholdt Det andet Web Analytics Wednesday arrangement I Danmark i år blev her til aften afholdt I Århus. Det var samtidig det første i det jydske nogensinde. Kort fortalt var det et underholdende, inspirerende og hyggeligt arrangement. Men desværre var det kun 36 fremmødte, som fik glæde at de sprudlende indlæg, løse stemning og gode kommentarer […]

Læs mere…

Webanalytiker.dk skriver på kommunikationsforum

Webanalytiker.dk skriver om måling af nyhedsbreve på kommunikationsforum.dk Så er webanalytiker.dk klar med endnu en artikel til kommunikationsbranchen. Denne gang omhandler det måling af nyhedsbreve, herunder hvordan FDIM´s nye nyhedsbrevsmålingssystem måske ikke helt måler det mest værdifulde. I artiklen omtaler jeg at der er to sider af en måling når det drejer sig om nyhedsbreve: Kendskab til brugen af selve nyhedsbrevet Kendskab af brugen […]

Læs mere…
close
Facebook IconYouTube IconTwitter IconBesøg vores Google+ side