Blog: Sporing af offline kampagner i Google Analytics er let

Sporing af offline kampagner i Google Analytics er let

Overordnet set ser jeg værdien af Analytics data i to retninger: 1. Sporing af effekten af tiltag for at skaffe trafik til sitet 2. Viden om brugernes adfærd onsite, herunder mulighed for at analysere ift. Konverteringsoptimering I 2009 skrev jeg et blogindlæg om del 1, kampagnesporing, og det er stadig lige aktuelt. Google har i alle årene tilbudt muligheden for at du tilføjer […]

Læs mere…

AdWords annoncering i 2014 og 2015

Det har været et ufatteligt spændende år og blot de sidste par måneder har været intense, specielt på konferencefronten. I slut oktober udgav jeg min nye bog AdWords for Webshops, og der har været fart på siden da. 30. oktober holdt vi i Webjuice arrangement sammen med Google 13. november holdt vi AdWordsdagen for 160 deltagere i samarbejde med Ivækst 3. december var […]

Læs mere…

Ny AdWords bog – både som ebog og paperback

Det er med enormt stolthed og begejstring at jeg nu kan afsløre hvad jeg har arbejdet på de sidste 4 måneder. Jeg har skrevet min anden bog, denne gang om Google AdWords. Bogen AdWords for webshops er 252 sider prioriteret viden om hvordan du skaber en AdWords kampagne, der giver omsætning. Baggrunden for bogen I Webjuice.dk får vi en del henvendelser om hjælp […]

Læs mere…

AdWords shopping annoncer – billedannoncer på Google

Der sker rigtig mange ændringer i Google AdWords for tiden, og det kan være svært at lure hvad der skal prioriteres og hvad de nye muligheder tilbyder. Jeg har derfor inviteret min kollega i Webjuice.dk Mr. Kent Nygaard Christensen indenfor på webanalytiker.dk, og forklare mere om Google Shopping kampagner i AdWords – og hvorfor du skal bruge tid på at lave […]

Læs mere…

8 advanced Segments for Google Analytics from 8 experts

Discover useful advanced segments from the worlds best Web Analysts here When you need insights from your analytics data, some of the most powerful is to segment the data. Advanced segments in Google Analytics gives you all you need. I have the impression that just a small percentage of the Google Analytics users actually uses this strong feature, so I want […]

Læs mere…
close
Facebook IconYouTube IconTwitter IconBesøg vores Google+ side